Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2009 14:20 - Новини за стихосбирката на поетите на блог.бг
Автор: parmezan Категория: Новини   
Прочетен: 1355 Коментари: 4 Гласове:
1



Днес, прелиствайки вестник Новинар, попаднах на малък материал, който отразява новината за издаването на бъдещата стихосбирка на поетите на блог.бг.
Прибрах се и го потърсих и в интернет.

Блогъри издават книга с поезия [10-06-2009] от Аглика Георгиева [121 прочитания] Размер на шрифта: a |a |a| var im = 0;

Първата по рода си стихосбирка, създадена изцяло в блог пространство, вече е факт. „Свободни поети в blog.bg - Поезията – моят живот” се ражда под формата на онлайн конкурс за стихове, а блогърите henzelski, ka4ak, cornflower, kleopatrasv и pegas08 са с основен принос за реализацията й. Според един от главните инициатори на идеята Владимир Качаклиев, това е начин „анонимни хора със свободна мисъл да демонстрират свободен дух”. Официалната премиера на изданието ще бъде 1 юли на нос Шабла при посрещането на July Morning.

Коментари | Коментирай | Добави в любими | Изпрати на приятел | Изпрати новина

Изключително ми е любопитно да видя, какви стихове ще съдържа стихосбирката, защото от това, което видях в блога клеопатрасв не пише добре (а и ако наистина плагиатства има огромен риск от скандал), не забелязах и ка4ак да пише стихове.
Както и да е!
По принцип всяка книга е мъничък знак, че културата ни не е тотално погинала, но друг е въпросът, че доскоро и "книгите" на Георги Стоев се купуваха като топъл хляб.
Все ми се струва, че е необходима голяма смелост (или безразсъдство) да предложиш публично стихомете си, редом до произведенията на Яворов, Вапцаров, Ханчев, Матев, Теодор Траянов, Николай Лилиев...
Бъдещето ще покаже!
Много ми се иска в стихосбирката да са попаднали неща на Елеонора Княжева, Уондър и Христам!
Ето за всеки случай и линка - http://www.novinar.net/?act=news&act1=det&stat=center&sql=Mjk2ODs0OA==&mater=Mjk2ODszNw==&qstr=ka4ak




Гласувай:
1



Предишен постинг

1. eleonoraknyazheva - Привет, сиренце.:)
11.06.2009 15:28
Понеже ме шашна с тази новина, че ще излиза стихосбирка на поети от блога, (някак си ми е убегнало от вниманието, когато новината е била обнародвана за първи път), реших да прочета в Новинар за какво иде реч. Благодаря ти за добрите думи, че ме посочваш като потенциална достойна кандидатка за въпросното издание, но никой не ми е предлагал да участвам в него. Моите уважения към дейните участници в осъществяването на проекта, но там фигурира лице, което нееднократно се е гаврило с чужди поетични творби, а някои дори е представяло без угризения за свои собствени. Всички се досещат за кого иде реч. При това положение ми е под достойнството името ми да стои в една колонка с подобен човек. Искрено ти благодаря за вниманието. :)
цитирай
2. parmezan - Няма защо! Твоите неща са наистина ...
11.06.2009 18:17
Няма защо! Твоите неща са наистина стойностни и аз ги чета с удоволствие, както и руската и преводната поезия :)
цитирай
3. bimbo163 - Това по своя род е една уникална и...
12.06.2009 03:34
Това по своя род е една уникална идея.
цитирай
4. parmezan - Да, идея..
13.06.2009 08:54
Да, идея..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: parmezan
Категория: Новини
Прочетен: 19321
Постинги: 5
Коментари: 26
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930